Jump to content

Video-afbeeldingen op tv niet zichtbaar


rptpeeters

Recommended Posts

rptpeeters

Na een herinstallatie van Emby (v. 3.0.5985.0)  op mijn QNAP Nas worden de videofiles niet meer als afbeelding weergegeven (voorheen dus wel) op mijn (LG smart) TV.

Onder de instelling 'Metagevens' staat aangevinkt dat afbeeldingen gedownload en opgeslagen moeten worden ( dat werkt).

Onder op de optie diensten (Metagegevens) staat aangevinkt dat de afbeeldingen moeten worden opgehaald: 'primair', 'logo' en 'miniatuur'

Onder DLNA settings heb ik onder het profiel van mijn LG smart-tv aangevinkt dat 'album hoezen' moeten worden ingesloten.

 

Waarom worden de afbeelding niet weergegeven? Wat zie ik over het hoofd??

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hallo en welkom! 3.0.5985 is een zeer oude versie van Emby Server. Ik stel voor de installatie van versie 3.1.2. Dit is misschien nog niet in de QNAP catalogus, maar u kunt het downloaden van de QNAP gemeenschap. Instructies over hoe dat te doen is hier te vinden: https://emby.media/nas-server.html Laat het me weten als dit helpt. Bedankt !

Link to comment
Share on other sites

rptpeeters

Bedankt voor je reactie.

De installatie van versie 3.1.2 werd afgebroken met de melding dat eerst Qmono 4.4.2.1 geïnstalleerd moet worden.

Waar kan ik deze versie vinden.  Ik kom alleen versie 4.2.1.0 tegen op het internet.

Link to comment
Share on other sites

rptpeeters

Bedankt voor je reactie.

Ik heb Qmono geinstalleerd en FFmpeg (dat blijkt ook nodig te zijn).

Echter bij het doorlopen van de instellingen kom ik bij de FFpet instellingen niet verder.

Bij de FFmpeg versie geef ik aan: "Gebruik door systeem geïnstalleerde versie"

Als ik vervolgens op "volgende" klik gebeurt er niets. Ik kan niet naar de volgende pagina.

Wat gaat er deze keer mis?

Link to comment
Share on other sites

rptpeeters

Ik heb Emby en FFmpeg gedeinstalleerd. Vervolgens eerst FFmepg geinstalleerd en daarna Emby.

De instellen van de serveropties leverde nu geen problemen op.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je reactie.

Ik heb Qmono geinstalleerd en FFmpeg (dat blijkt ook nodig te zijn).

Echter bij het doorlopen van de instellingen kom ik bij de FFpet instellingen niet verder.

Bij de FFmpeg versie geef ik aan: "Gebruik door systeem geïnstalleerde versie"

Als ik vervolgens op "volgende" klik gebeurt er niets. Ik kan niet naar de volgende pagina.

Wat gaat er deze keer mis?

 

Er is waarschijnlijk geen systeem geïnstalleerde versie beschikbaar.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...