rptpeeters 0 Posted January 9, 2017 Posted January 9, 2017 Na een herinstallatie van Emby (v. 3.0.5985.0) op mijn QNAP Nas worden de videofiles niet meer als afbeelding weergegeven (voorheen dus wel) op mijn (LG smart) TV. Onder de instelling 'Metagevens' staat aangevinkt dat afbeeldingen gedownload en opgeslagen moeten worden ( dat werkt). Onder op de optie diensten (Metagegevens) staat aangevinkt dat de afbeeldingen moeten worden opgehaald: 'primair', 'logo' en 'miniatuur' Onder DLNA settings heb ik onder het profiel van mijn LG smart-tv aangevinkt dat 'album hoezen' moeten worden ingesloten. Waarom worden de afbeelding niet weergegeven? Wat zie ik over het hoofd??
Luke 39400 Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 Hallo en welkom! 3.0.5985 is een zeer oude versie van Emby Server. Ik stel voor de installatie van versie 3.1.2. Dit is misschien nog niet in de QNAP catalogus, maar u kunt het downloaden van de QNAP gemeenschap. Instructies over hoe dat te doen is hier te vinden: https://emby.media/nas-server.html Laat het me weten als dit helpt. Bedankt !
rptpeeters 0 Posted January 10, 2017 Author Posted January 10, 2017 Bedankt voor je reactie. De installatie van versie 3.1.2 werd afgebroken met de melding dat eerst Qmono 4.4.2.1 geïnstalleerd moet worden. Waar kan ik deze versie vinden. Ik kom alleen versie 4.2.1.0 tegen op het internet.
Luke 39400 Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 Hoi, instructies zijn in de link die ik stuurde, hier zien waar het QMONO zegt:https://forum.qnap.com/viewtopic.php?f=320&t=109476Laat ons weten of dit helpt. Bedankt !
rptpeeters 0 Posted January 11, 2017 Author Posted January 11, 2017 Bedankt voor je reactie. Ik heb Qmono geinstalleerd en FFmpeg (dat blijkt ook nodig te zijn). Echter bij het doorlopen van de instellingen kom ik bij de FFpet instellingen niet verder. Bij de FFmpeg versie geef ik aan: "Gebruik door systeem geïnstalleerde versie" Als ik vervolgens op "volgende" klik gebeurt er niets. Ik kan niet naar de volgende pagina. Wat gaat er deze keer mis?
rptpeeters 0 Posted January 13, 2017 Author Posted January 13, 2017 Ik heb Emby en FFmpeg gedeinstalleerd. Vervolgens eerst FFmepg geinstalleerd en daarna Emby. De instellen van de serveropties leverde nu geen problemen op.
Luke 39400 Posted January 13, 2017 Posted January 13, 2017 Bedankt voor je reactie. Ik heb Qmono geinstalleerd en FFmpeg (dat blijkt ook nodig te zijn). Echter bij het doorlopen van de instellingen kom ik bij de FFpet instellingen niet verder. Bij de FFmpeg versie geef ik aan: "Gebruik door systeem geïnstalleerde versie" Als ik vervolgens op "volgende" klik gebeurt er niets. Ik kan niet naar de volgende pagina. Wat gaat er deze keer mis? Er is waarschijnlijk geen systeem geïnstalleerde versie beschikbaar.
Recommended Posts