Jump to content
MikeBatt69

Emby auf Enigma2

Recommended Posts

MikeBatt69

Hallo, ich würde gerne Emby auf meinem E2 Reciever nutzen , allerdings nicht über den Umweg  Kodi.

Ich habe einen Embyserver laufen und gehe im Moment im Reciever erst auf Kodi und dann erst auf Emby, ist mit Kodi 18 aber instabil.

Daher die Frage warum gibt es keinen Client direkt für Enigma2 , wäre deutlich besser 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Luke

Hallo, was meinst du mit instabil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pünktchen

I think he means Kodi in general is unstable on an Enigma receiver, not the Emby for Kodi addon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...