Jump to content

Meta-Data incorrect? Hoe op te lossen? (Nieuw met Emby)


Manutjee

Recommended Posts

Manutjee

Hoi!

 

Ik heb zojuist na veel problemen met Plex Emby geïnstalleerd.
't Is voor mij een beetje een doolhof, maar de server draait op Windows 10/64-bit en het is de bedoeling succesvol te streamen naar m'n Playstation 3/TV.

Heb zojuist de libraries toegevoegd en deze is nog bezig met het verwerken e.d. maar ik vroeg mij af...
De meta-data die verzameld wordt om oa thumbnails en episode/movie titels te weergeven klopte net totáál niet.

 

De filename op m'n HDD is 01.mkv 02.mkv etc. en de titel in Emby werd ineens iets dat lijkt op Summer2004 o.i.d met een afbeelding die totáál niets met de serie te maken had.
Is dit te omzeilen of beter te verwerken?

Heb net de libraries opnieuw toegevoegd en het verzamelen van meta-data uitgezet, maar 't zou wel leuk zijn als ik een library kan hebben die klopt op basis van thumbnail, titel vd aflevering e.d.

Heb zoals boven aangegeven simpel de server draaiend op mijn eigen Windows 10/64-bit systeem, een intel i7 met 10GB RAM + 250GB SSD (en een tal andere schijven uiteraard)

Alvast hartelijk dank!

 

Edited by Manutjee
Link to comment
Share on other sites

Hallo, als je gewoon je bestanden wilt weergeven zoals ze zijn, probeer dan het inhoudstype van de homevideo's.

 

Laat het ons weten als dit helpt. Bedankt !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Manutjee

Een beetje laat met reageren wegens drukte, maar was helaas geen succes...
Heb mijn PC een schone installatie gegeven en tot nu toe werkt Plex het beste voor mij.

Toch bedankt!

Emby ziet er wel heel tof en veelbelovend uit, en zal het zeker in de gaten blijven houden.

Link to comment
Share on other sites

Hallo daar, kunnen we alsjeblieft voorbeelden bekijken van items die niet overeenkomen met metadata correct? Bedankt !

Link to comment
Share on other sites

Manutjee

Hallo daar, kunnen we alsjeblieft voorbeelden bekijken van items die niet overeenkomen met metadata correct? Bedankt !

Heb Emby moeten deïnstalleren nadat ik het op de Ps3 niet draaiende kreeg.

Heb vervolgens m'n PC een schone installatie gegeven en sindsdien draait mijn oorspronkelijke software, Plex, weer naar behoren.

 

Het ging voornamelijk om de mediabibliotheek die gevuld was met series/films, waar de aflevering, titel, thumbnails etc. gewoon niet klopten... Alsof het random van internet was geplukt.

Het pastte totaal niet bij elkaar, en wekte alleen maar verwarring.

 

Bijvoorbeeld 't album Plus (+) van Ed Sheeran droeg dan bijvoorbeeld de cover van iets heel anders, en de nummers van de CD klopten totaal niet, die werden hernoemd naar iets totaal anders.

Link to comment
Share on other sites

Als u het opnieuw wilt proberen, helpen we u graag bij het vaststellen van uw probleem. Bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...