Jump to content

Tv gids werkt niet

Recommended Posts

Kristovvv
Posted

Kan iemand mij helpen met de tv gids in emby? Ik gebruik iptv. Van hiptv.nl ik zet de epg erin maar krijg geen tv gids.

Werkt emby wel met iptv?

Posted

Wat bedoel je met ik zet de epg erin?

Werk je met build in EmbyTV? Of gebruik je ene plugin?

Kristovvv
Posted

Ik heb emby geïnstalleerd op mijn Windows pc. Windows 7. Bij tv gids zet ik de URL die ik heb gekregen bij hiptv voor de tv gids.

Posted

Kan je een screenshot posten met wat je gedaan hebt? Het is mij niet duidelijk op welke plaats je dit gedaan hebt..

Kristovvv
Posted

Ok ik zit nu wel op het werk. Ik ga naar instellingen. Live tv bij tuner heb ik mijn m3u url ingezet. Daaronder bij tv Guide geef ik de url in van mijn epg van hiptv. Ik heb het gisteren ook geprobeerd met schudules direct duurde Heeeeel lang voor hij geladen was. En dan kreeg ik alleen de gids bij de Turkse kanalen.

Posted

Kan je dan straks ook even uw server log uploaden? Zo kunnen we kijken of er ergens iets fout gaat...

Kristovvv
Posted

Ok zal ik doen.

Merci alvast

Kristovvv
Posted

Ok zal ik doen.

Merci alvast

Kristovvv
Posted

sorry voor de late reactie,

maar is het normaal dat in mijn dashbord emby mobile staat bij active apparaten, ik zit namelijk op windows pc, maar heb het in het begin wel ens geinstalleerd op mijn gsm

Posted

Ja, dat is de web app.

• 6 months later...
Posted

Heb momenteel Tvheadend draaien en gekoppled aan emby alleen ziet hij tv shows ook als film heeft iemand een xml voor ziggo NB?