chrypox 8 Posted August 8, 2023 Posted August 8, 2023 Hello, I have a collection of over 4,000 music clips in a "Clips Videos" library. The structure of my folders is as follows: Year / Artist / .mkv file My music clips are tagged by genre. No problems with playback or anything else, except : I want to put certain genres in favourites, so I select "Add to Favourites", which is taken into account, but when I go to the "Favourites" tab I can see the favourites for films, series and even an Ebook Collection (which I have tested) but my genre folders do not appear. Can you point me towards a solution? I remain at your disposal for any further questions. Thanks in advance. Server info : Emby Version 4.7.13.0 HP DL 380 G8 Server RedHat 9 ------------------------------------------------------------------------------------------------- Bonjour, j'ai une collection de plus de 4000 Clips musicaux qui sont dans une bibliothèque "Clips Videos". La structure de mes dossiers sont les suivants : Année / Artiste / fichier.mkv Mes clips musicaux sont tagué par genres. Aucun problème de lectures ou autre, sauf : que je désire mettre certain genres en favoris, donc je sélectionne "Ajouter au Favoris", celà est pris en compte mais lorsque je vais dans l'onglet "Favoris" Je vois bien les favoris des films, Séries et même une Collection Ebook (que j'ai fait en test) mais mon dossiers de genre n'apparait pas. Pouvez vous me diriger vers une solution ? Je reste à votre disposition pour toutes questions supplémentaires. Merci d'avance. Info du serveur : Emby Version 4.7.13.0 Serveur HP DL 380 G8 RedHat 9
Luke 42078 Posted August 14, 2023 Posted August 14, 2023 Hi, currently we don't show favorite genres under favorites, although it's certainly possible for future updates. 1
chrypox 8 Posted August 15, 2023 Author Posted August 15, 2023 Very well, thank you for your reply @Luke 1
Recommended Posts