Jump to content

Gamebrowser III en emulators


Roel

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb sinds kort mediabrowser geinstalleerd (Server + Theater nieuwste versie) Ik heb eveneens de plugin gamebrowser geinstalleerd. Ik wil het volgende eigenlijk mogelijk maken:

- Films, series kijken waar ik maar wil en op welk apparaat dan ook.

- Eenvoudig Wii, ps1, ps2 enz. spellen starten (het liefst op welke pc dan ook)

- Volwaardige pc spellen kunnen sharen (voor lan-party e.d.)

 

Waarschijnlijk een domme vraag: is het uberhaupt mogelijk om de emulator + Roms te "streamen" OF dien ik per computer de emulator te installeren en kan ik de spellen wel starten vanuit Theater?

 

Enfin, even to the point: Ik heb de gamebrowser guide gezien op het forum, maar ik kan 1 ding niet invullen, namelijk "game system".. ik kan op het plusje/minnetje klikken wat ik wil maar er komt gewoon niks. Terwijl ik wel alles volgens die guide goed gedaan heb. Daarnaast ben ik ook een topic tegengekomen die ongeveer tzelfde probleem had, maar waarop geen oplossingen geboden werd.

 

Groet,

 

Roel

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
AlwinHummels

Hallo Roel allereerst welkom op dit forum,

 

Sorry voor de late reactie. Ik denk te lezen dat je gebruik maakt van MBT klopt dit? Hier zijn idd nog een paar kinderziektes waar de ontwikkelaars hard mee bezig zijn. Ik meen dat op elke PC wel de juiste emulator moet draaien maar ik weet dit niet zeker wellicht dat een ander je daar meer duidelijkheid over kan geven. PC spelen zijn nog steeds erg lastig gebleken omdat je deze eigenlijk bijna altijd op elke PC moet installeren alvorens deze werken. Ik hoop dat het probleem wbt gamesystem en MBT snel wordt opgelost want ook ik heb dit nog niet werkend gekregen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...