Jump to content

Help please


Nas-serveren

Recommended Posts

Nas-serveren
Danish:
Hej jeg har et spørgsmål der drejer sig om 3d sub jeg har convertet til 3d ass til mine 3d film. jeg har alle mine film på en hardisk og bruger min androidtelefon til at caste til chromcast  til mit sony tv.
Mit spørgsmål er følgende op til i dag har der været undertekster på alle mine 3d film og nu er de pludselig væk og kommer pludselig tilbage efter en 15 - 20 minutter og bliver vist meget hurtigt indtil de passer til filmen men efter et stykke tid omkring 30 minutter passer undertekster ikke med filmen mere og forsætter resten af filmen med ikke at passe.
Har det noget at gøre med chromcasten eller Transkodning opsættning at gøre...
 
 
English:
Hi i have a question about 3d sub i have converted to 3d ass for my 3d movies. i have all my movies on a hard drive and use my android phone to caste to chromcast for my sony tv.
My question is up until today, there have been subtitles on all my 3d movies and now they are suddenly gone and suddenly come back after a 15 - 20 minutes and are shown very quickly until they fit the movie but after a while about 30 minutes, subtitles do not fit with the film and continue the rest of the movie not to fit.
Has it something to do with the chromcast or Transcoding setup

 

Link to comment
Share on other sites

Nas-serveren

subtitles are in the folder where the movie is

I added a picture

post-327868-0-71329900-1556036972_thumb.jpg

Edited by Nas-serveren
Link to comment
Share on other sites

Nas-serveren

when i play the 3d movie the ass subtitels wont show when i use the Emby app on my Android phone  to cast the movie over chromcast to my sony TV ...

 

 

But when i try to play the 3d movie on my pc browser the subtitles show perfekt as showen on Attached Thumbnails

post-327868-0-88595000-1556053003_thumb.jpg

Edited by Nas-serveren
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...