Jump to content

Bibliotheek aanmaken


JoopL

Recommended Posts

Ik ben nieuw in dit forum en dit is mijn eerste bericht en vraag.

 

Ik heb tot nu toe Kodi gebruikt maar er treden de laatste tijd zoveel buffering problemen waarvoor ik geen oplossing heb kunnen vinden dat ik besloten heb om Emby uit te proberen. Ik heb Emby geïnstalleerd op een laptop (met Windows 10) die ik speciaal voor het mediagebeuren gebruik. De bestanden staan op een qnap nas met twee harde schijven.

Vanochtend heb ik een bibliotheek gemaakt van de tv-series die op een van de harde schijven staan. Dat is goed gelukt en ze zijn zichtbaar in Emby als tv series. Daarna heb ik de tv-series die op de tweede harde schijf van de nas staan gedaan maar die zijn niet toegevoegd aan tv series maar er is een aparte bibliotheek voor gemaakt met de titel tv series 1. Ik wil echter al die series in een bibliotheek hebben. Hoe kan ik dat doen?

 

Hartelijke groet,

 

Joop.

Link to comment
Share on other sites

Hey Joop,

 

Als je bij beheer server naar je bibliotheek gaat en op je bibliotheek van series klikt kan je mappen toevoegen. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik neem aan dat als je daar die 2de schijf van je nas toevoegd dan staan beide schijven in 1 en dezelfde bibliotheek.

Link to comment
Share on other sites

Hey Joop,

 

Als je bij beheer server naar je bibliotheek gaat en op je bibliotheek van series klikt kan je mappen toevoegen. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik neem aan dat als je daar die 2de schijf van je nas toevoegd dan staan beide schijven in 1 en dezelfde bibliotheek.

 

Bedankt voor je antwoord. Het werkt prima. Alles staat nu in één bibliotheek.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...