Jump to content

Welke Serie(s) heb je laatst gezien en wat vond je?


AlwinHummels

Recommended Posts

AlwinHummels

De Series die ik volg zijn o.a.de volgende politie series:

  • Moordvrouw - Seizoen 3 is helaas al weer afgelopen, maar ik vond deze qua spanning en acteer prestaties wel beter dan de voorgaande seizoenen.
  • Smeris - Het begon wat traag en deze serie is wat mij betreft meer komedie als politie serie maar das mijn mening
  • Rechercheur Ria - Dit is een leuke humoristishe kijk op het politie werk alla Inspecteur Columbo en Monk. Ria lijkt heel onnozel maar lost ondertussen wel de misdaad op ;-)
  • Flikken Maastricht - Ook dit seizoen is weer beter dan de voorgaande de afleveringen hebben at meer vaart en actie.

Normaal gesproken vind ik Vlaamse politie series zoals Aspe, Flikken Gent, Zone Stad, Witse, Vermist, Wolven en Code 37 beter en geloofwaardiger dan de Nederlandse series wat is jullie mening?

Edited by AlwinHummels
Link to comment
Share on other sites

AlwinHummels

In hakend op het Film topic van Sven ook maar even een topic over series het is misschien niet erg origineel maar ik plaats hem toch.

 

Heb je een Serie gezien, en wil je er wat over zeggen?

Of ben je juist op zoek naar wat anderen te zeggen hebben over een serie? This is the place to be! wink.gif

Welk seizoen vind je bijvoorbeeld beter of slechter en waarom?

 

Tips:

- Geef de review wat inhoud, gelieve geen reviews waarbij je 1 zin gebruikt of enkele woorden.

- TVDB linkje toevoegen

- Gelieve het enkel over series te hebben en niet over Films.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

AlwinHummels

Nu ben ik kijken Intelligence en True Detective!

Bravo Luke, je Nederlands is zo slecht nog niet  :P of moet ik zeggen Google LOL

 

En Luke zijnd deze series het waard om te gaan volgen?

Edited by AlwinHummels
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

WWWestern

Bravo Luke, je Nederlands is zo slecht nog niet  :P of moet ik zeggen Google LOL

 

En Luke zijnd deze series het waard om te gaan volgen?

Привет! Ik heb gekeken Intelligence (2014), Josh er een veertig-jarige jongen.  ;) Ik kan het gevoel dat dit Sawyer met silicium in het hoofd niet schudden. :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...