Jump to content

Emby Premium für andere Nutzer des Servers


leon123456789
Go to solution Solved by Dicken,

Recommended Posts

leon123456789

Hi Leute.

 

Ich habe einen Emby-Server auf einem Ubuntu server in einem Docker laufen. Um meine Daten mit meinem Handy zu syncroniseren bzw. um sie offline verfügbar zu machen brauche ich Emby Premium. Wenn ich mir als Serveradmin Premium hole und dann andere Nutzer zu meinem Server hinzufüge, brauchen die dann auch Emby Premium oder läuft das über mich?

 

@@ebr

Vielen Dank!

Link to comment
Share on other sites

  • Solution

Du kannst mit einer normalen Premium Lizenz, bis zu 15 Geräte verbinden. :) 

 

 

 

The following licenses are for single household use and carry a 15 device limit. If you plan to support more devices please see our Extended Premiere Options.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...