Jump to content

help


kodibart

Recommended Posts

kodibart

sorry voor de eenvoudige titel maar kan het probleem moeilijk in de titel neerschrijven

Tot voor kort werkte emby maar sinds kort niet meer. De server die draait op osx toont in de bibliotheek wel nog de titels maar geen afbeeldingen van mijn series en films. Enkel éénkleurige achtergronden. Zopas versie 2.3.0 geinstalleerd maar probleem blijft zelfs na herhaaldelijk herscannen van de bibliotheek

 

een ander probleem is dat de emby kodi client voor android dewelke draait op de shield ook problemen heeft en aan de client zijde zijn ook al de posters van de series en films verdwenen, enkel nog de titels en komt nog bij dat geen enkele film/aflervering kan gestart worden (niet meer beschikbaar in bibliotheek) . ik heb reeds meerdere malen alle mogelijke herstellingen vanuit de emby addon uitgevoerd maar het resultaat blijft.

 

om de een of andere reden werkt alles nog wel  op mijn rpi2 die draait op libreelec du ik vermoed dat het te maken heeft met de kodi versie 17 op de shield?

Link to comment
Share on other sites

kodibart

er loopt toch duidelijk iets fout wanneer er geugrade wordt naar de officiele kodi 17.  Toen ik nog de release candidates runde liep het ok op mijn rpi2 (librelelec) maar na de upgrade is er wel nog communicatie met de emby server maar de client kan geen film/ of aflevering meer starten. het emby server log bestand staat vol met informatie maar kan moeilijk hieruit iets opmaken

Link to comment
Share on other sites

Hallo daar, we zijn erg jammer om te horen over uw probleem. Ben je nog steeds een probleem? Kunt u beschrijven wat je ziet in de Emby web app in meer detail? Kunt u ook de Emby Server log hechten? U kunt leren hoe je dat hier doen: https://emby.media/community/index.php?/topic/739-how-to-report-a-problem/ Bedankt !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...